Obecnie wiele osób marzy o tym by wyróżnić się w tłumie. Może oznaczać to oryginalny strój, nowoczesną fryzurę, a nawet indywidualnie urządzone mieszkanie. Każdy z nas chciałby mieć coś, co podkreśli jego charakter i da upust kreatywności. Okazuje się, że efekt ten można uzyskać wykorzystując druk na materiałach.
Według własnego projektu
Co wspólnego ma kreatywność i druk na tkaninach? Bardzo dużo! Kiedyś nadruki kojarzyły nam się głównie z zabawnymi napisami na koszulach. Większość z nich była znana i raczej mało zabawna. Dzisiaj drukowanie na materiałach wygląda nieco inaczej. Firma Ctnbee.com specjalizuje się drukowaniu na tkaninach przeznaczonych do szycia. Dzięki temu możemy zaprojektowany przez nas wzór przenieść na tkaninę, a następnie uszyć z niej dowolną rzecz. Spersonalizowana pościel, kolorowa sukienka, pokrowce na meble. To tylko z niektórych pomysłów. Niektórzy wykorzystują druk na tkaninach nawet do stworzenia zasłon.
Jak to działa?
Aby uzyskać dużą trwałość nadruku, do drukowania wykorzystuje się bardzo nowoczesne metody. Często dla pewność całość kreacji jest dodatkowo utrwalana przy użyciu wysokiej temperatury. Ctnbee.com korzysta także ze specjalnymi japońskich atramentów wodnych, które bardzo długo utrzymują się na powierzchni. Wybór tkaniny również jest ważny. Najczęściej wybierana jest bawełna. Następnie, w przypadku druku termotransferowego, materiał umieszcza się w specjalnej maszynie która laserowo umieszcza wzór na tkaninie. Dopiero na końcu dochodzi do wspominanego już utrwalenia printu ciepłem. Metoda termotransferowa umożliwia nanoszenie nawet bardzo skomplikowanych wzorów z niemal idealnym odzwierciedleniem projektu.
Wartość dodana
Nadruki na tkaninach to wciąż rozwijająca się moda. Szerokość zastosowania tego rozwiązania sprawia, że sięgają po nie tylko klienci indywidualni, ale także osoby prowadzące firmy produkujące niepowtarzalne pościele, zasłony, czy ubrania. Wymyślając własny wzór mają one większą szansę przebicia się na tle konkurencji i zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych kupujących.